Розвиток пізнавальних інтересів, здібностей, психічних процесів та розумових операцій, розширення досвіду пізнання світу і себе у ньому, стимулювання самостійної пізнавальної активності, враховуючі індивідуальні особливості кожної дитини.
9.00 – 9.25 "Дитина в соціумі" 9.40 – 10.00 "Особистість дитини" (фізкультура) ІІ пол дня "Дитина в світі мистецтва" (ліплення, аплікація) |
9.00 – 9.25 "Мовлення дитини" 10.30 – 10.50 "Дитина у світі мистецтва" (музика) ІІ пол дня |
9.00 – 9.25 "Дитина в сенсорно- пізнавальному просторі" 9.35 - 9.55 "Особистість дитини" (фізкультура) ІІ пол дня "Дитина у світі мистецтва" (розваги) |
9.00 – 9.25 "Дитина в природньому середовищі" 10. 30– 10.50 "Мовлення дитини" Фізкультурні комплекси ІІ пол дня |
9.05 – 9.25 "Мовлення дитини" 9.40 – 10.00 "Дитина у світі мистецтва" (музика) Фізкультурні комплекси на прогулянці ІІ пол |
Катерина
2016-12-22 12:54:01Чудова група, Вихователі найкращі Дякуємо за все!!!!...
жителька Гайка
2016-02-18 20:41:11чудовий садочок! дітки відвідують залюбки, працюють справжні професіонали. віддаємо діток у турботливі руки. онуки випускники 2015 найкращої групи "Смішарики"...