Річний план закладу освіти на 2023/2024 н. р.

РОЗДІЛИ ПЛАНУ РОБОТИ ЗАКЛАДУ

ВСТУП

4

Загальні відомості про заклад дошкільної освіти

4

Педагогічні кадри закладу(освітній рівень, якісний склад)

4

Комплектація закладу на 2023 /2024 навчальний рік

5

РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗА МИНУЛИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК ТА ЗАВДАННЯ НА НАСТУПНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК

7

1.1. Аналіз стану та результативності освітньої роботи за 2023 /2024 навчальний рік

7

1.2. Завдання педагогічного колективу на 2023/2024 навчальний рік

21

РОЗДІЛ ІІ. ДІЯЛЬНІСТЬ СТРУКТУР КОЛЕГІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ

22

2.1. Загальні збори колективу

22

2.2. Виробничі наради

22

2.3. Засідання педагогічних рад

23

2.4. Наради при керівнику

25

2.5. Загально батьківські збори

28

2.6. Комісій (атестаційна, з харчування, з охорони праці, з безпеки життєдіяльності, з цивільного захисту, з пожежної безпеки, з проведення експертизи цінностей документі тощо )

28

РОЗДІЛ ІІІ. ДІЯЛЬНІСТЬ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

30

3.1. Методичні форми роботи з педагогами (семінари, семінари-практикуми, консультації, педагогічні години, колективні перегляди)

30

3.2. Впровадження інноваційних технологій

32

3.3. Розробка методичних рекомендацій, пам’яток

32

3.4. Удосконалення професійної творчості

33

3.5. Самоосвіта

34

3.6. Атестація, підвищення кваліфікації педагогів, участь у методичній роботі міста, району, області

35

3.7. Вивчення, узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду в закладі

36

3.8. Система моніторингу якості освіти (розвиток компетентностей дітей,

професійної компетентності педагогів)

37

РОЗДІЛ ІV. АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

38

4.1. Матеріально-технічні умови

38

4.2. Навчально-методичні умови

39

4.3. Інструктажі (з охорони праці, з безпеки життєдіяльності тощо)

41

4.4. Санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу

41

РОЗДІЛ V. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

43

5.1. Взаємодія з батьками або законними представниками дітей

43

5.2. Співпраця із закладами загальної середньої освіти, організаціями, установами тощо

45

5.3. Заходи з фізкультурно-оздоровчих, художньо-естетичних циклів та спільні заходи для дітей

46

РОЗДІЛ VІ. ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

47

6.1. Вивчення стану організації освітнього процесу

47

6.2. Вивчення процесів функціонування (охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту, медичного обслуговування тощо)

48

ДОДАТКИ ДО ПЛАНУ РОБОТИ ЗАКЛАДУ:

1. Робочій план закладу (режими дня для різної вікової категорії, розклад занять для кожної групи та робота фахівців, гурткової роботи в закладі)

2. План роботи на літній період

3. План заходів з охорони праці та безпеки життєдіяльності дітей

4. План заходів щодо зміцнення здоров’я дітей

5. План заходів з охорони дитинства

6. План співпраці закладу дошкільної освіти із сім’ями

7. План роботи творчої групи

9. План роботи з помічниками педагогів

10. План заходів із педагогами, які атестуються

11. План роботи практичного психолога

12. План роботи учителя-логопеда

13. План роботи гуртка «Цікаві шашки»

14. План-циклограми внутрішньої системи оцінювання якості освітнього процесу

15. План-циклограми внутрішньої системи оцінювання якості процесів функціонування (охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежна безпека, цивільний захист, медичне обслуговування, організація харчування)

16. Графік проходження курсів підвищення кваліфікації педагогів

17. Програма розвитку закладу дошкільної освіти на 2022/2023 р.р.

ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

1. Актуалізувати знання педагогів щодо методів та прийомів, що стимулюють розширення соціального досвіду дошкільників шляхом створення комфортного, безпечного, розвивального середовища відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.

2. Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку, національної ідентичності як основи, яка виховує справжній патріотизм.

3. Сприяти формуванню в дітей свідомого ставлення до власної безпеки, навичок безпечної поведінки та стресостійкості, збереження життя та здоров’я.

4. Продовжити роботу щодо забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах завдань освітньої реформи «Нова українська школа» щодо гармонійного розвитку особистості дитини.

Кiлькiсть переглядiв: 70

Коментарi