• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

/Files/images/02aa154e4f.gif
/Files/images/1372788580_samolet5.gif

Інформація про заклад

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №13 «Пілот» підпорядкований Управлінню освіти і науки Білоцерківської міської ради Київської області.

Наша адреса: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок,

т. 33-49-75

Завідувач: Дзіговська Тетяна Вікторівна

Вихователь-методист: Швець Ольга Анатоліївна

ДНЗ №13 визнаний як юридична особа, який має свій зареєстрований, рішенням Білоцерківської міської ради, Статут.

Проектна потужність - 320 місць

ДНЗ №13 "Пілот" працює щоденно з 7.30 до 18.00

Фунціонує чергова група з 7.00 до 19.00

Вихідні дні - субота, неділя

ds

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Дошкільний навчальний заклад № 13 "Пілот"

повідомляє, що у зв'язу із адаптивним карантином ДНЗ № 13 "Пілот" буде працювати за такими правилами

Правила перебування дітей в ЗДО під час адаптивного карантину

- Температурний скринінг безконтактним термометром впродовж дня проводиться через кожні 4 години.

- Гнучкий графік прогулянок та занять. Збільшення кількості прогулянок на свіжому повітрі. Забороняються ігри в піску.

- Максимально можливе дистанціювання під час перебування на території та приміщеннях ЗДО.

- Обмеження кількості занять та ігор з фізичним контактом.

Заборона використання м’яких іграшок та килимів.

Використання одноразових серветок та рушників.

Використання змінного взуття в приміщенні закладу.

Батьки забезпечують дітей змінним взуттям та чистим одягом.

Проведення дезінфекції поверхонь не рідше, ніж через кожні 2 години та відразу після закінчення занять.

Провітрювання приміщень протягом не менше 15 хв перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня.

Обмеження самостійного доступу до дезінфекторів.

Заборона масових заходів за участю батьків. Робота з батьками проводиться дистанційно.

В ЗДО діти приймаються без іграшок і без засобів пересування (велосипеди, самокати, візочки).

Правила ранкового прийому дітейдо ЗДО під час адаптивного карантину

- Вихованці приймаються в ЗДО з максимальним дотриманням принципу фізичного дистанціювання.

- Прийом дітей вранці до груп з 7.30 до 8.30 та передача дітей в кінці дня буде здійснюватися на території закладу за межами будівлі – для груп розташованих на 2 поверсі, або біля індивідуального входу - для груп, які розташовані на 1 поверсі (для виклику працівника групи – скористатися дзвінком)

- Ранковий прийом та передача дітей в кінці дня проводиться на вулиці (за несприятливих умов – на виході до приміщення закладу) із дотриманням соціальної дистанції між відвідувачами.

- Температурний скринінг безконтактним термометром під час ранкового прийому проводить старша медсестра ЗДО. Діти, в яких при температурному скринінгу буде виявлено температуру вище 37,2 С та матимуть ознаки респіраторного захворювання (нежиті, кашлю) або перебували в контакті з хворим на COVID – 19 в ЗДО не допускатимуться.

- Забороняється перебування батьків та осіб що супроводжують дитину на території закладу без засобів індивідуального захисту (маски чи распіратора).

Коронавірусне захворювання (COVID-19): що повинні знати батьки?

Що таке «новий» коронавірус?

Новий коронавірус (CoV) – це новий штам коронавірусу.

COVID-19 – це новий вірус, пов’язаний із тим же сімейством вірусів, що і гостра респіраторна вірусна інфекція (ГРВІ) та деякі типи звичайної застуди.

Як поширюється COVID-19?

Вірус передається повітряно-крапельним шляхом, зокрема, через кашель і чхання, а також торкання поверхонь, забруднених вірусом. COVID-19 може жити на поверхнях протягом декількох годин, але прості дезінфікуючі засоби можуть його вбити.

Які симптоми коронавірусу?

Симптоми можуть включати підвищення температури, кашель і задишку. У більш важких випадках інфекція може викликати пневмонію або утруднення дихання. У деяких випадках захворювання може бути смертельним.

Ці симптоми схожі на грип або звичайну застуду, які зустрічаються набагато частіше, ніж COVID-19. Ось чому для підтвердження інфікування людини COVID-19 необхідно провести тестування. Важливо пам’ятати, що ключові заходи профілактики однакові: часте миття рук та кашлевий етикет (прикривайте рот та ніс при кашлі чи чханні зігнутим ліктем або серветкою, а потім викидайте серветку у смітник, що закривається кришкою). Також існує вакцина проти грипу – тому дотримуйтесь графіку вакцинації для себе та дитини.

Як я можу уникнути ризику зараження?

Ось чотири запобіжні заходи, яких ви та ваша сім’я можете вжити, щоб уникнути зараження:

- Часто мийте руки, використовуючи мило та воду або спиртовмісні засоби для миття рук

- Прикривайте рот і ніс при кашлі або чханні суглобом ліктя або серветкою і викидайте серветку у смітник, що закривається кришкою

- Уникайте тісного контакту з усіма, хто має симптоми застуди або грипу

- Негайно звертайтеся до лікаря, якщо у вас підвищена температура, кашель або якщо ви відчуваєте, що вам важко дихати.

Основні засади, на яких грунтується організація навчально-виховного процесу в нашому садочку:

- "Здоров´я дитини – понад усе!";

- розвиток творчості й фантазії у дітей і працівників;

- створення в закладі доброзичливого мікроклімату між дорослими і дітьми;

- врахування індивідуальних психолого-анатомічних особливостей кожної дитини;

- добра підготовка дітей до навчання в школі.

Основні напрями роботи ДНЗ

/Files/images/основні напрямки роботи ДНЗ.jpg

В закладі функціонують 10 вікових груп. В ДНЗ функціонують 3 спеціалізовані групи для дітей з вадами мовлення.

Дошкільний навчальний заклад у своїй роботі керується:

- Законом України "Про дошкільну освіту";

- Законом України "Про освіту";

- Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні;

- Положенням про дошкільні навчальні заклади;

- Власним Статутом та іншими нормативно-правовими актами чинного законодавства.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти, це:

- створення умов для повноцінного виховання, навчання та комфортного перебування дітей;

- взаємодія сім´ї та дошкільного закладу з питань формування фізичного, психологічного та соціального здоров´я дошільників;

- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей та нахилів, набуття нею соціального досвіду.

Відповідно до вимог Базової програми "Українське дошкілля" та "Впевнений старт" педагоги впроваджують нові методики і технології навчання. У всіх вікових групах створено предметно-ігрове середовище, яке сприяє повноцінній реалізації потенційних сил дитини. Протягом усього дня перебування в садочку та в процесі навчальної діяльності діти набувають життєвих навичок, отримують знання про оточуючий світ, оволодівають універсальними засобами життєдіяльності.

Турбота про фізичне та психічне здоров´я завжди була і залишається одним із пріоритетів закладу, тому педагоги всебічно сприяють оптимізації рухового режиму, використовуючи всі засоби фізичного виховання в різних організаційних формах.

Мовленнєва компетентність дошкільника, як запорука успішної підготовки до навчання у школі впроваджується у повсякденному житті, включаючи заняття, ігрову діяльність, дитячу творчість, виставки дитячих робіт, концерти, розваги, хвилинки милування природою.

Важливого значення в роботі набувають питання виховання позитивного емоційно-ціннісного ставлення до себе та ближнього: самосприйняття, впевненість, радість власної спроможності, почуття свободи, помірковане ставлення до труднощів, критики, помилок, переживання, співчуття та співрадості, готовності допомагати, проявляти прихильність один до одного.

У поліпшенні якості роботи вихователів велике значення мають педагогічні ради, семінари-практикуми, тренінги, колективні перегляди занять, конкурси.

Працівники дошкільного закладу велику увагу надають оздоровленню та загартуванню дітей.

/Files/images/ноты.jpeg

Музично-естетична діяльність дитини в дошкільному закладі розглядається як цілісна система, в якій усі види діяльності в поєднанні їх змістовного, мотиваційного та операційного моментів спрямовані на розвиток і виховання музичної активності, ініціативи дітей. Також музикотерапія використовується і на заняттях з фізичної культури, з образотворчої діяльності, під час гімнастики.

Направленість методичної допомоги закладу спрямована на формування педагогічної компетентності педагога, його професійної зрілості щодо впровадження програми розвитку дитини "Українське дошкілля" та програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт".

В нашому садочку працює дружній колектив педагогів та обслуговуючого персоналу , який має багаторічний досвід спілкування з дітьми різного віку. Наші основні критерії у роботі - вміння педагога з повагою відноситися до дитини, з розумінням перейматися проблемами дітей, щире бажання прийти на допомогу у важку хвилину не тільки дитині, а й батькам, і своїм колегам.

Наші співробітники - це творчі, ініціативні, відповідальні, справедливі люди, для яких робота не лише необхідність, а перш за все величезна відповідальність і задоволення.

/Files/images/kartinka_roditeljam.jpg


Дошкільний навчальний заклад має типове приміщення, розраховане на перебування дітей.
Всі 10 груп укомплектовані згідно вимог. В ДНЗ працюють 10 груп дошкільного віку, із них 2 групи дітей раннього віку.
Групи „Смішарики” , „Бджілка” та "Колобок" працюють з дітьми з мовними вадами.


Фінансування здійснюється управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради.

Кадрове забезпечення дошкільного навчального закладу:
Кількість працівників: 58.
З них: педагоги – 27 , медичний персонал – 2,
технічний персонал – 29
Для забезпечення успішного освітньо-виховного процесу функціонують:
3 кабінети вчителів – логопедів;
музична зала;
кабінет практичного психолога;
кімната з вивчення правил дорожнього руху.

/Files/images/13.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1044

Коментарi