/Files/images/85673696.jpg

Інноваційна діяльність в ДНЗ

Сьогодні інноваційність є однією з домінуючих тенденцій розвитку людства. Враховуючи сучасні вимоги до виховання всебічно розвиненої особистості, педагоги дошкільного закладу вивчають та впроваджують новітні педагогічні технології, авторські програми, що сприяють активізації, урізноманітненню освітньо-виховного процесу з дітьми.

Ø Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку "Казкова фізкультура" М.Єфименко (інструктор з фізичної культури – Позднякова Ірина Феліксівна);

Суть технології. Проведення фізкультурних занять у формі ігрових дійств. Форма фізичної активності дітей – горизонтальний пластичний балет (“пластик-шоу”), що поєднує музичність, хореографічність, естетичність дійства. Його скорочені програми використовують як фізкультурні хвилинки, паузи, а також як розваги і свята. Ігрова взаємодія з дітьми реалізується в рамках ігрової теми як великої тематичної гри (макрогри), що триває протягом одного чи кількох занять. Спільна мета та сюжетна лінія містить кілька міні-ігор, ігор-вправ.

Ø Розвиваючі ігри В. Воскобовича «Казкові лабіринти гри» Вихователь Ковалець І. Ф.

Суть технології. Технологія забезпечує розвиток :

- пізнавального інтересу,

- бажання і потреби пізнати нове

- спостережливості, дослідницького підходу до явищ і об'єктів довкілля;

- уяви , креативного мислення;

- емоційно-образного і логічного початку;

- формування базисних уявлень про світ , мовленнєвих вмінь;

- інтелектуально-творчий розвиток дитини у грі.

-

Ø Методика розвивального читання Л.В. Шелестової (вихователі середніх, старших груп).

Суть технології. Методика "Розвивальне читання" Л. Шелестової не лише навчає дошкільнят читати, а й розвиває у них мислення, словниковий запас, дрібну моторику,уявлення про ​навколишній світ. Для вивчення однієї букви пропонується 5 — 6 завдань із використанням різних видів діяльності, із залученням ілюстративного та природного матеріалу. Кожне завдання — новий вид діяльності: малювання, вирізання, конструювання, ліплення, пересування у просторі тощо.

Ø «Методика навчання дітей раннього віку Глена Домана». (Вихователь групи раннього віку Полінкевич Л. І.)

Суть технології. Глен Доман — американський лікар-нейрохірург, який займався розробкою системи реабілітації дітей з важкими порушеннями в роботі мозку. У цій програмі особлива увага приділена карткам з комбінаціями яскравих точок, зображеннями різних предметів, зі словами. Коли безнадійно хворі і відсталі діти почали не тільки наздоганяти, а й випереджати однолітків в інтелектуальному розвитку, з'явилася ідея використовувати цей метод у навчанні нормальних дітей. Глен Доман удосконалив свою програму, і вже понад півстоліття вона є однією з найпопулярніших в ранній педагогіці. Основний постулат методики: «Мозок росте тільки коли він працює». Тому з самого раннього віку дитячий мозок треба завантажити. Навчання за Доманом нагадує введення інформації в комп'ютер. З трьохмісячного віку дитині з певною частотою за кілька секунд демонструються картки з комбінацією картинка + слово або просто слово. З часом ці картки поділяються на тематичні серії. Такі заняття треба чергувати зі спеціальними фізичними вправами, адже розвиток мозку неможливий без належної рухової активності. Керуючись цими принципами, за твердженням автора, будь-яку дитину можна виховати генієм.

Кiлькiсть переглядiв: 138

Коментарi