/Files/images/novyi_foto/prikrasa4.gif

Вихователь-методист

Швець Ольга Анатоліївна

/Files/images/ornament-2.gif


Графік роботи

Понеділок08.00 - 15.42
Вівторок08.00 - 15.42
Середа08.00 - 15.42
Четвер08.00 - 15.42
П'ятниця10.18- 18.00

Обідня перерва : 12.30-13.00


Методист – політ думок у безхмар’я до висот.

Це – професія душі, це – скарбниця знань усіх.

Методист – учитель, друг і порадник, а навкруг,

Біля нього скільки світла, що творчість квітами розквітла.

Методист – це в серці стук, працьовитість вмілих рук.

Це методики криниця і майстерності крамниця.


/Files/images/novyi_foto/61.gif
Методична робота в нашому дитячому садочку – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. Методична робота з педагогічними кадрами проводиться на високому рівні, використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності.

/Files/images/novyi_foto/3f19ab25-acde-46d2-a0bd-daa9c8152300.gif

/Files/images/novyi_foto/boo.jpg

Правило кожного педагога — з перших хвилин перебування дитини в дошкільному закладі оточити її увагою, теплом, цінувати її уподобання, прагнення. В основі педпроцесу – особистісно-орієнтована модель. Впровадження в практику програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" створює простір для розвитку індивідуальних здібностей, інтересів дитини. Увага і повага до дитини, турбота про її розвиток. здібності, особистісні якості, нахили – найважливіше у роботі нашого дошкільного закладу.

Наш садок – це дім, у якому на всіх дітей чекають не лише друзі, вихователі, а й веселі ігри, забави, цікаві екскурсії та чарівний світ казки. У нас діти вчаться гратися спільними іграшками, радіти кожному дню, зустрічати одне одного привітно, жити у злагоді, добрі, взаєморозумінні.

Перебування в нашому садочку допомагає дітям звикнути до нових обставин, дає їм можливість відчути себе особистістю, частинкою маленького колективу, навчитися співпрацювати з іншими дітьми, що в майбутньому допоможе їм без особливих психологічних проблем посісти належне місце у школі, а далі і в житті.

І не треба хвилюватися, що заняття в дитячому садку зроблять безтурботне дитинство не таким вже й безтурботним. Навпаки! Це відкриє дитині двері в країну Знань, зробить навчання цікавою і захоплюючою справою, яка ніколи не набридне, бо усі організовані форми роботи з дітьми - інтегровані, тобто взаємопов'язані та взаємопроникні.

Отже, чекаємо на Вас та Ваших малят!

/Files/images/den_doshkllya/3.jpeg

ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ:

  • організація роботи щодо впровадження програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля", програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт"(нова редакція 2012 року), Державного стандарту дошкільної освіти в Україні - Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція 2012 року) і парціальних за вибором програм;
  • розробка рекомендацій по створенню предметно - ігрового середовища за всіма видами дитячої діяльності;
  • узагальнення перспективного досвіду педагогів;
  • надання методичної допомоги працівникам дошкільного закладу.

/Files/images/hoda/razdelitel-64.gif

МОДЕЛЬ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ №13 «ПІЛОТ»

Актуальність проблеми якості дошкільної освіти зростає з кожним днем. Сучасні вимоги, які висуває суспільство до освіти, набувають небаченої мінливості та динамізму. Для працівників дошкільного навчального закладу №13 «Пілот» пріоритетним є завдання побудувати свою роботу так, щоб вона забезпечувала збереження неповторності дошкільного періоду дитинства.

Підвищення ефективності та якості методичної роботи залишається одним із найважливіших завдань ДНЗ.

Науково-методична робота – важлива складова педагогічної діяльності. Вона містить цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток його творчого потенціалу. Загальновідомо, що ефективними є тільки ті методичні заходи, які максимально враховують потреби, запити та інтереси педагогів.

Завдання методичної служби – моделювати і створювати умови для самореалізації та вдосконалення особистості перш за все педагога (а потім і вихованця) в умовах переходу від традиційних форм організації навчальної діяльності до розвивальних, проблемних.

Методична робота у дошкульному навчальному закладі №13 «Пілот» відповідає таким вимогам:

- врахування індивідуальних запитів і можливостей педагогів (духовних, естетичних, моральних та інших);

- надання вихователям відчутної практичної допомоги;

- позначається на рівні підготовленості вихованців;

- аналізується, стимулюється, контролюється адміністрацією закладу;

- має спільну мету.

Пріоритети розвитку науково-методичної роботи дошкільного закладу:

- інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця;

- навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;

- активне формування інноваційного потенціалу, професійної мотивації;

- формування, вивчення та впровадження найбільш цінного досвіду педагогічної діяльності.

Мета методичної роботи у ДНЗ №13 «Пілот»:

- удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога;

- стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності;

- організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів (так як порівняння завжди відображає зміни, тож і дає можливість приймати правильні рішення);

- упровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу.

Основною метою науково-методичної роботи у ДНЗ №13 «Пілот» є грамотно побудований навчально-виховний процес.

Головними завданнями діяльності методичної роботи ДНЗ є вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів, її результатом - становлення індивідуальної авторської, якісної системи педагогічної діяльності, коли кожний педагог моделює, планує діяльність і одержує позитивні результати.

Єдина методична проблема, над якою працює педагогічний колектив: «Впровадження інноваційної педагогічної діяльності на основі гуманістично-зорієнтованих педагогічних ідей і технологій, спрямованих на актуалізацію пізнавальних потреб особистості дитини»

У роботі з педагогічним колективом застосовуються масові (педради, педагогічні читання, семінари, методоб’єднання), групові (семінари-практикуми, творчі, ініціативні групи) та індивідуальні(стажування, самоосвіта, докурсові та післякурсові завдання) форми методичної роботи. Перевага надається індивідуальним формам і методам організації діяльності.

В дошкільному закладі створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів. Вдало поєднані колективні, групові та індивідуальні форми методичної роботи сприяють ефективному росту фахової майстерності педагогів. В умовах переорієнтації на індивідуальні форми роботи, вихователь-методист надає кожному педагогу методичну підтримку, визначає кращі педагогічні можливості кожного педагога, використовуючи для цього засоби діагностики, методичного моніторингу. Організація методичної роботи з педагогічними кадрами носить діагностично-прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи при проведенні навчально-виховного процесу. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет, діагностичних карт, картосхем морально-педагогічного клімату в колективі. Цьому питанню постійно приділяється велика увага, що дозволяє вчасно коригувати і надавати методичну допомогу у розв’язанні проблемних завдань і визначенні її форм.

/Files/images/novyi_foto/rada1.jpg

/Files/images/novyi_foto/shema.jpg

/Files/images/hoda/dividers_60.gif

Журнали, якими користуються працівники з методичного кабінету для цікавих занять наших маленьких вихованців

/Files/images/jurnali/0933306.jpg

/Files/images/jurnali/1387587892.png

/Files/images/jurnali/information_groups_property_21055.jpg

/Files/images/jurnali/original-file_1 (1).jpg

/Files/images/jurnali/original-file_1.jpg


ВКЛАДЕННЯ

/Files/images/1319466006423956.gif

Кiлькiсть переглядiв: 265

Коментарi

  • Працівник ДНЗ

    2013-12-17 07:56:26

    Найкращий педагог організатор! Завжди наша Ольга Анатолівна порадить, доможе і ніколи не залише без уваги, всім би такого вихователя-методиста!...

  • Вихователь ДНЗ № 13

    2013-12-03 20:12:06

    Шановна Ольга Анатоліївна, дякую вам за натхнення, допомогу у роботі та креативні ідеї щодо виховного процесу!.........